Klachten

Bij Cleo Clinics streven we naar volledige tevredenheid en voeren we alle behandelingen op maat en uiterst zorgvuldig uit. Toch kan het voorkomen dat een behandeling niet helemaal aan je wensen voldoet. Jouw klachten of opmerkingen nemen wij uiterst serieus en we waarderen het dan ook als je ons hiervan op de hoogte stelt.

Waar kunt u terecht met uw klacht of opmerking?

Een klacht of opmerking leg je allereerst voor aan je zorgverlener Wanneer je niet geheel tevreden bent over een behandeling, is het raadzaam hier niet mee rond te blijven lopen. De meeste klachten zijn op te lossen door samen met de behandelend arts naar de klacht te kijken en een passende oplossing te zoeken.

Nog steeds niet tevreden?

Mocht je er samen met de behandelend arts niet uitkomen, kan je je klacht mailen naar info@cleoclinics.nl Wij zullen je klacht dan nogmaals in behandeling nemen en hopen er samen uit te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris

Mocht je naar aanleiding van het gesprek met de behandeld arts nog niet tevreden zijn of niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, is er de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn als kliniek aangesloten bij DOKH.

Na indiening van de klacht bij DOKH, wordt ernaar gestreefd om binnen 6 weken tot een oplossing te komen. Via dokh.nl kan je contact opnemen met de klachtenfunctionaris.